کد خبر : 208856
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 17:03

کریپتو قیمت امروز: بیت‌کوین به قیمت ۳۰۰۰۰ دلار رسید، بیشتر آلتکوین‌ها از جمله اتر، سولانا و کاردانو.

کریپتو قیمت امروز: بیت‌کوین به قیمت ۳۰۰۰۰ دلار رسید، بیشتر آلتکوین‌ها از جمله اتر، سولانا و کاردانو.

به گزارش قدرت نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ بیت کوین در روز دوشنبه ۲۳ اکتبر ۱.۷۶ درصد سود ثبت کرد. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۳۰۲۶۷ دلار (تقریباً ۲۵ میلیون روپیه) معامله می شد. این اولین بار از ماه جولای است که قیمت روزانه بیت کوین از مرز ۳۰۰۰۰ دلار

Crypto Price Today: Bitcoin Breaches $30,000 Price Mark, Most Altcoins Including Ether, Solana, Cardano See Gains

به گزارش قدرت نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ بیت کوین در روز دوشنبه ۲۳ اکتبر ۱.۷۶ درصد سود ثبت کرد. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۳۰۲۶۷ دلار (تقریباً ۲۵ میلیون روپیه) معامله می شد. این اولین بار از ماه جولای است که قیمت روزانه بیت کوین از مرز ۳۰۰۰۰ دلار (تقریباً ۲۴.۹ لک) عبور می کند. در آخر هفته، ارزش بیت کوین به میزان قابل توجهی ۱,۰۷۷ دلار (تقریباً ۸۹,۵۴۵ روپیه) از ارزش معاملاتی هفته گذشته آن ۲۹,۱۹۰ دلار (تقریباً ۲۴ میلیون روپیه) افزایش یافت.

اتر حتی سود بیشتری نسبت به بیت کوین داشت. با افزایش قیمت ۳.۶۳ درصد، ارزش ETH در حال حاضر به ۱۶۸۸ دلار (تقریباً ۱.۴۰ میلیون روپیه) می رسد. از جمعه گذشته، ارزش ETH 104 دلار (تقریباً ۸۶۴۶ روپیه) افزایش یافت.
هفته گذشته، هر دو ETH و BTC مسیر خود را معکوس کردند و افزایش قیمت را از مینی رالی اخیر پس از ارتقاء بلاک چین اتریوم در شانگهای پاک کردند. بیت کوین به زیر ۳۰۰۰۰ دلار (تقریباً ۲۴.۹ لک) سقوط کرد و حدود ۲۷۸۰۰ دلار (تقریباً ۲۳ لک) معامله شد، اما سیگنال های فنی همچنان دلگرم کننده هستند. راجاگوپال منون، معاون وزیرX به Gadgets360 گفت: آزمایش مجدد منطقه پشتیبانی و ماندن در بالای ۲۲۰۰۰ دلار (تقریباً ۱۸.۲ لک) می تواند نشان دهنده حرکت رو به بالا باشد.

ارزهای دیجیتال دیگری که موفق به کسب سود شدند عبارتند از Uniswap، Cartesi، Cosmos، Cronos و Elrond.

ارزش کلی بازار کریپتو تا روز دوشنبه ۲.۲۹ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت. CoinMarketCap نشان داد که در حال حاضر، ارزش بازار ارزهای دیجیتال ۱.۱۷ تریلیون دلار (تقریباً ۹۷۲۷۰۴۶ کرور) است.

از سوی دیگر، رالی آلت کوین توسط توکن Chainlink هدایت شده است. LINK (15.3 درصد) از مقاومت ۱۸ ماهه خود خارج شد و در چهار روز گذشته ۵۰ درصد رشد کرد. Shubham Hudda، مدیر ارشد بخش CoinSwitch Markets Desk به Gadgets360 گفت: با توجه به اینکه این پروژه در چند ماه اخیر چقدر خوب عمل کرده است، از جمله تغییرات در توکنومیکس، این اقدام قیمتی نباید در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال تعجب آور باشد. کریپتو دیگری در لیست نظارت سرمایه گذاران برای چند روز آینده احتمالاً DOT (+3.1٪) خواهد بود زیرا بیش از ۴۰۰ میلیون دلار DOT در حدود ۲۴ اکتبر برای سرمایه گذاران خرده فروشی که توکن های DOT را برای رای دادن به آن قرض داده بودند باز می شود. حراجی ها.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات نمونه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح