کد خبر : 208858
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 17:00

هواوی nova 11 SE با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی وارد بازار شد

هواوی nova 11 SE با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی وارد بازار شد

به گزارش قدرت نیوز و به نقل از گسمارنا هواوی بالاخره امروز نوا ۱۱ اس ای را معرفی کرد. این گوشی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایه نازک در وب سایت شرکت ظاهر شد. برگه مشخصات رسمی نشان داد که اتصال ۵G وجود ندارد و هواوی تصمیم گرفت جزئیات چیپست را به طور کامل

Huawei nova 11 SE arrives with a 108 MP camera

به گزارش قدرت نیوز و به نقل از گسمارنا هواوی بالاخره امروز نوا ۱۱ اس ای را معرفی کرد. این گوشی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایه نازک در وب سایت شرکت ظاهر شد. برگه مشخصات رسمی نشان داد که اتصال ۵G وجود ندارد و هواوی تصمیم گرفت جزئیات چیپست را به طور کامل حذف کند.

هواوی nova 11 SE با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی وارد بازار شد
این تلفن بعداً توسط Vmall، یک فروشگاه آنلاین متعلق به هوآوی در چین، در لیست قرار گرفت. از آنجا متوجه شدیم که این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ پشتیبانی می کند – یک چیپست فقط LTE که بر روی فرآیند ۶ نانومتری ساخته شده و یک پردازنده مرکزی ۲.۴ گیگاهرتزی دارد. با این حال، RAM همچنان یک راز است.

این گوشی هوشمند دارای یک پنل OLED تخت ۱۰ بیتی ۶.۶۷ اینچی با وضوح Full HD+ است. دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و پوشش ۱۰۰٪ طیف رنگی DCI-P3 است. یک سوراخ پانچ در مرکز برای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد که ویدیو را با وضوح ۱۰۸۰p ضبط می کند.

هواوی nova 11 SE با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی وارد بازار شد
nova 11 SE دارای نمایه بسیار نازکی با تنها ۷.۳۹ میلی متر است. وزن آن ۱۸۶ گرم است و باتری آن ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. این گوشی از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و هواوی گفته است که می‌تواند در عرض ۳۲ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد برسد. شارژر و کابل مناسب در جعبه خرده فروشی موجود است.

این تلفن با سیستم عامل HarmonyOS 4 راه‌اندازی می‌شود و به خانواده بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه با سیستم‌عامل جدید می‌پیوندد. این دستگاه دارای یک مرکز اطلاع رسانی اصلاح شده، مدیریت مجوز بهتر برای برنامه های پرخطر و یک پنجره زنده برای گسترش فعالیت های فعلی است که در نوار اعلان قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به NFC با گزینه ذخیره اطلاعات کارت برای پرداخت‌های آفلاین، اسلات نانو سیم‌کارت دوگانه و اسکنر اثرانگشت کناری اشاره کرد.

هواوی nova 11 SE در رنگ های سبز، سفید و مشکی عرضه می شود. قیمت ها ۱۹۹۹ یوان (۲۷۳ دلار / ۲۵۷ یورو) برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و ۲۱۹۹ یوان (۳۰۰ دلار / ۲۸۵ یورو) برای حافظه ۵۱۲ گیگابایتی است. پیش‌سفارش‌ها در چین به صورت زنده انجام می‌شوند و اولین فروش برای ۳ نوامبر برنامه‌ریزی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات نمونه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح