کد خبر : 208860
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 15:27

طراحی Vivo X100 Pro قبل از عرضه در ۱۳ نوامبر، چهار رنگ را نشان می دهد

طراحی Vivo X100 Pro قبل از عرضه در ۱۳ نوامبر، چهار رنگ را نشان می دهد

به گزارش قدرت نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ Vivo X100 Pro قرار است در تاریخ ۱۳ نوامبر در چین در کنار Vivo X100 و Vivo Watch 3 به طور رسمی عرضه شود. تنها چند روز قبل از عرضه رسمی، برند چینی گوشی های هوشمند تصاویر رسمی منتشر کرده است که گزینه های طراحی و

Vivo X100 Pro Design Revealed Ahead of November 13 Launch, Shows Four Colourways

به گزارش قدرت نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ Vivo X100 Pro قرار است در تاریخ ۱۳ نوامبر در چین در کنار Vivo X100 و Vivo Watch 3 به طور رسمی عرضه شود. تنها چند روز قبل از عرضه رسمی، برند چینی گوشی های هوشمند تصاویر رسمی منتشر کرده است که گزینه های طراحی و رنگ Vivo X100 را نشان می دهد. حرفه ای. رندرها چهار رنگ را برای گوشی نشان می دهند. Vivo X100 Pro قبلاً با تراشه MediaTek Dimensity 9300 SoC، دوربین‌های برند Zeiss و تراشه تصویربرداری V2 عرضه می‌شود.

Vivo اولین نگاه رسمی خود را به vivo X100 Pro از طریق دسته رسمی Weibo خود به اشتراک گذاشت. همانطور که گفته شد، رندرها سایه های مشکی، آبی، سفید و نارنجی را برای گوشی نشان می دهند. انتظار می رود این شرکت این گزینه های رنگی را با نام های مختلف به بازار عرضه کند. رنگ آبی دارای عناصر سفید الهام گرفته شده از مسیرهای ستاره ای است، در حالی که به نظر می رسد نوع نارنجی دارای پشتی چرمی است. همچنین می‌توانیم یک جزیره دوربین عظیم با چهار سنسور و برند زایس ببینیم. فلاش LED در بالای جزیره دوربین قرار گرفته است.

ویوو قبلاً اعلام کرده بود که رونمایی از سری Vivo X100 و Vivo Watch 3 در ۱۳ نوامبر برگزار می‌شود. رویداد راه‌اندازی در ساعت ۱۹:۰۰ (۴:۳۰ بعدازظهر IST) در چین آغاز خواهد شد. Vivo X100 Pro با تراشه MediaTek Dimensity 9300 عرضه می شود. این گوشی با دوربین اصلی ۱ اینچی و تراشه تصویربرداری V3 عرضه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات نمونه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح