کد خبر : 208865
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 13:08

رویداد معرفی Meizu 21 برای ۳۰ نوامبر تعیین شده است

رویداد معرفی Meizu 21 برای ۳۰ نوامبر تعیین شده است

به گزارش قدرت نیوز و به نقل از گسمارنا گوشی پرچمدار بعدی Meizu هفته آینده آماده عرضه است زیرا این شرکت اعلام کرده است که رویدادی را برای Meizu 21 در ۳۰ نوامبر برگزار خواهد کرد. این رویداد قرار است در ساعت ۱۴:۳۰ به وقت پکن (۶:۳۰ UTC) آغاز شود و ما در حال برگزاری هستیم.

Meizu 21 launch event poster

به گزارش قدرت نیوز و به نقل از گسمارنا گوشی پرچمدار بعدی Meizu هفته آینده آماده عرضه است زیرا این شرکت اعلام کرده است که رویدادی را برای Meizu 21 در ۳۰ نوامبر برگزار خواهد کرد. این رویداد قرار است در ساعت ۱۴:۳۰ به وقت پکن (۶:۳۰ UTC) آغاز شود و ما در حال برگزاری هستیم. انتظار می رود حداقل دو مدل با میزو ۲۱ و میزو ۲۱ پرو ببینیم.

بر اساس جدیدترین تیزرها، Meizu 21 با صفحه نمایش ۶.۵۵ OLED سامسونگ با حاشیه های متقارن ۱.۷۴ میلی متری در هر چهار طرف صفحه نمایش معرفی خواهد شد. Meizu همچنین فاش کرد که نسخه ای از Meizu 21 را با پنل جلویی سفید ارائه خواهد کرد. انتظار می رود این گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و FlymeOS مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه شود.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه مورد انتظار در سری Meizu 21 FlymeAuto است که به خوبی با ناوگان خودروهای شرکت مادر Meizu Geely تحت برندهای Polestar، Lotus و Lynk & Co جفت می شود. Meizu همچنین تایید کرد که ضمانت ۳۶ ماهه تمدید شده را برای تمام گوشی های Meizu 21 ارائه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات نمونه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح