کد خبر : 208854
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 17:42

اوپو به همکاری با لیگ قهرمانان اروپا برای فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ ادامه می دهد

اوپو به همکاری با لیگ قهرمانان اروپا برای فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ ادامه می دهد

به گزارش قدرت نیوز و به نقل از گسمارنا اوپو امروز گوشی هوشمند Find N3 را معرفی کرد و Find N3 Flip و Pad 2 خود را به صورت بین المللی معرفی کرد. و برای تبلیغ دستگاه های تاشو، این شرکت همکاری خود را با یوفا برای مسابقات لیگ قهرمانان برای فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ تمدید خواهد

Oppo Find N3 in the hands of Kaka

به گزارش قدرت نیوز و به نقل از گسمارنا اوپو امروز گوشی هوشمند Find N3 را معرفی کرد و Find N3 Flip و Pad 2 خود را به صورت بین المللی معرفی کرد. و برای تبلیغ دستگاه های تاشو، این شرکت همکاری خود را با یوفا برای مسابقات لیگ قهرمانان برای فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ تمدید خواهد کرد.

Find N3 و Find N3 Flip اسمارت‌فون‌های رسمی مسابقات فوتبال خواهند بود و برای یک سال دیگر توسط قهرمان جهان در سال ۲۰۰۲ و برنده توپ طلای ۲۰۰۷ کاکا تأیید می‌شوند.

ستاره سابق آث میلان گفت که عاشق طراحی سری Find N3 است و گوشی ها بسیار شیک به نظر می رسند. او افزود که «دوربین فوق‌العاده به نظر می‌رسید» و قبل از اینکه صحنه را ترک کند، یک واحد تاشو به او هدیه داده شد و او را به اولین کاربر جهانی گوشی جدید اوپو تبدیل کرد.

اوپو مدتی است که درگیر فوتبال بوده است. سال‌ها پیش، این شرکت با اف سی بارسلونا شریک شد، در حالی که جدیدترین همکاری با یوفا در ژوئیه ۲۰۲۲ آغاز شد و کاکا در ماه می، درست قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و اینترمیلان به این سرگرمی پیوست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات نمونه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح